середу, 7 квітня 2021 р.

ВІЧНІ ЦІННОСТІ ЖИТТЯ

    Полтавська обласна бібліотека для юнацтва імені Олеся Гончара інформує учнівську молодь про здоровий спосіб життя, адже 7 квітня – Всесвітній день здоров’я!
 2 квітня вперше відбулась онлайн-гра на платформі ZOOM з десятикласниками та шестикласниками Опришківської ЗОШ І-ІІІ ступенів Глобинської міської ради Кременчуцького району Полтавської області. Тема онлайн-заходу «Стиль життя – здоров'я» нині дуже актуальна.
    Говорили про поняття «здоров’я», «здоровий спосіб життя»; визначали фактори, що впливають на здоров’я; згадали інформацію про ВІЛ/СНІД; відрізняли факти і фейки про COVID-19. Учні не тільки здобули нові знання, але й отримали комунікативні навички ефективного спілкування в різних форматах та умовах.
   Не обійшлося й без подарунків. Найактивніші школярі отримали фірмові блокноти нашої бібліотеки.
    «Здоров’я – це ще не все, але все інше без нього – ніщо», писав великий філософ Сократ.